athenab

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Från mjölk till minnen

Av Athena Bluestreet - 23 november 2014 00:02

HEEEJ! Som du säkert har märkt om du spelar SSO, så kom Dinodalen i onsdags. Eller så kan man säga "Den Gömda Dinosauriens Dal". Men i alla fall, det var ärligt talat skitkul, att göra uppdragen i Dinodalen. Men i alla fall nu blir det SPOILVARNING i detta inlägg, lilla jag har fixat en BILD! :D

Ja, vad tycker du om bilden? Men nu är det dags för...öh...SPOIL!

 

Men i alla fall, man fick ju prata med Elisabeth i början i uppdraget för att få tillgång till Den Gömda Dinosauriens Dal. Jättebra uppdrag tycker jag. Men jag hade hoppas på att man kanske fick använda magi för att få bort snön. För snön smälte ju för att det hade varit några milda dagar i Jorvik. Det var precis som att det inte hade varit några milda dagar på 100 år, eller något! Själv höll jag på att drunkna i den "sura mjölken". Alltså för oss Mac-användare ser vattnet ut som mjölk. xD
 

Okej, visst nu är det natt, men ärligt talat ser det ut som mjölk på dagen. Detta inlägg blev visst lite konstigt, men så får det vara. xD

Men i alla fall, när man typ skulle spränga snön fick man använda sin magi igen! Jag älskar sådana uppdrag.

 

 

Jag har filmat alla uppdrag jag har gjort i Dinodalen, förutom dom blåa, tror jag! xD
Men jag höll ju på med Dinodalen hela dagen, typ. Så jag fick slut på minne (nästan, hade ca 900 mb kvar) i datorn. :/ Vilket betydde att jag gav mig själv "uppdragsförbud". För jag vill värkligen filma alla gula uppdrag!

 

Men nu har jag även bytt smink och hår. Det gjorde jag igår. Och det betyder att jag saknar mitt vampyrsmink. D: Jag har ett brunt hår från Firgrove och ett smink från Gyllenåsarnas dal.

 

Här är jag och Dianora i Firgrove. Vad har Dianora med det här att göra?
Jo, Dianora och jag ska göra en TILL film. Jag och hon höll på med 2 filmer. Men mitt andra (jag har köpt ett extra minne för mitt riktiga minne är nästan slut :/ )

minne raderade filer från "sig själv". Jag fick inte välja om det skulle göra det eller inte. :( Men det blev fullt. För det laddar upp saker automatiskt på minnet vilker är väldigt idiotiskt! Grrr... Och självklart hade jag raderat filmerna/filerna på det "riktiga" minnet. Och det var dock inte bara SSO filmer/bilder som försvann utan även IRL saker. T.ex det första klippet jag spelade in på denna dator. Det är faktiskt kul att ha kvar. Låter kanske riktigt konstigt. Men jag har lite svårt att skriva just nu! Jag har dock skrivit detta inlägg väldigt dåligt. Men i alla fall, jag och Dianora ska göra våran nya film snart. Jag ska bara radera massa saker från mitt "riktiga" minne. Jag har faktiskt köpt ett nytt minne som jag hoppas inte raderar filer automatiskt. Men minnet laddar i alla fall inte upp nya filer automatiskt! :)
Oj, vad lustigt inlägg detta blev. Från mjölk till minnen...O.O
Men ja, jag får skriva mer imorgon. Känner dock att jag har varit lite "oaktiv". 
Men hejdå! Och GODNATT! ;D
 

Stopp!

Nu kom jag på en sak!!! Jag har ju gått upp en level nu.

 

Det var ett tag sedan. Jag är nu i level 16. :)

 

Men nu är det slut på det här inlägget, på riktigt. xD

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Athena Bluestreet - 30 maj 2016 16:15

Hej! Skulle bara berätta att jag har bestämt mig för att sluta helt på SSO, kommer troligen aldrig tillbaka. ;) SSO har varit jättekul så länge jag gillade att spela det, men jag är inte hästintresserad. Vilket är en av anledningarna till varför ja...

Av Athena Bluestreet - 5 maj 2016 22:14

Heej! Nu var ju ett tag sedan, typ..o.o xDD Nej, men jag funderar på att sluta blogga..xDD För jag slutar ju att blogga hela tiden. Varför bloggar jag aldrig? Jo, det är dock inte så många som läser bloggen, och då känns det meningslöst att skriv...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 22:22

Hej! Just nu är jag väldigt upptagen. Det därför jag kommer skriva väldigt korta inlägg. "Men varför då?", tänker du. Jo, det är bara en jobbig grej i mitt liv som händer nu. Detta är något privat, så jag tänker inte säga det.  Men jag ska försöka at...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 00:14


Hej, jag vet att jag missade att skriva igår. Men jag orkade bara inte. Min dator KRÅNGLADE HELA TIDEN. Sa jag hann typ inte ens att vara med på eventet. Var bara med typ 5-10 min. Dx Och jag hann knappast vara med på dagens heller. För jag var bara ...

Av Athena Bluestreet - 9 november 2015 21:20

Hej hej! Athena här, som vanligt. xDD Men i alla fall, idag hade vi ett jättekul event med AK (Alpha Kings)! OMG, det var typ döcoolt! xD Var så himla taggad idag, du fattar inte hur taggad jag var. Och Felle (Felicia Winterfall, ägaren av CS) skötte...

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Skapa flashcards