athenab

Alla inlägg under februari 2015

Av Athena Bluestreet - 28 februari 2015 19:30

Hej! Jag köpte nyss ett nytt litet husdjur. Det blev en vit litenkattunge! 

   

Den får heta Vitis! :D Köpte också en sadelväska. ;) Det är den på bilden. 
Men hursomhelst, jag skriver ett inlägg igen, om en stund. Glömde bort det igår. xD

Ha det bra! ;)

 

Av Athena Bluestreet - 27 februari 2015 22:47

Hej! Alltså jag måste erkänna att jag älskar veckans uppdatering! 

 
Gaah! Har slösat så mycket SC!  

 

 

Och denna bild är dagens finaste bild! xD

    

Vad mer kan jag säga? :D Jag återkommer snart! ;) 

 

-.-

Av Athena Bluestreet - 18 februari 2015 11:47

Hej! ;D Någonting som irriterar mig är att min header är för "stor". Så jag får helt enkelt göra en annan! Egentligen inte för att den tar för mycket MB utan för att jag har bytt hår. xD 
Just nu sitter jag och väntar på uppdateringen.

Men det tråkiga är att jag inte hann färdigt med alla Alla Hjärtans Dag-uppdragen. D:
Men hursomhelst, nu måste jag typ sova. Vakna 7 idag, typ. Somna om...xD Sen försökte jag hinna färdigt alla Alla Hjärtans Dag-uppdragen. Men nix, det hann jag inte! D: Och det där med SSO gjorde jag vid 8-9. :) 
Men ha't bra! 8D




Och nej, jag skrev inte "HAT", jag skrev "HA'T", "ha det".

 

Av Athena Bluestreet - 14 februari 2015 22:30

Hej! För några dagar sedan gjorde jag en "snygg" header, men glömde att byta. xD Så får göra det snart! Men hursomhelst, glad Alla Hjärtans Dag! ;) 

 Förr ca en halvtimme sedan bytte jag faktiskt frisyr, och smink. För Dianora och jag ska ju snart göra en film. Så vi valde att ändra frisyr till den. 
 
Fin bild! xD HAHA!

 
Bättre? xD 

Sen har jag också köpt hästar. Idag köpte jag en vit arab. Och i förrgår 2 ponnys och en frieserhäst. 8D Jag behövde den vita araben till filmen. Och sen köpte jag 10.000 sc för några dagar sen. Så då hade jag 25.000 sc eller något.

 

Jag och...den vita hästen. 8D 

Ha en fortsatt trevlig kväll! Hörs! :)

 
 

Av Athena Bluestreet - 7 februari 2015 14:11

Hej! Nu är jag äntligen klar med min nya header till bloggen. Jag började med den igårkväll. Jag tycker också att det är så kul att lära sig mer om Photoshop. Så jag tvingade inte mig själv att göra den. xD 

 
:D

 

Av Athena Bluestreet - 7 februari 2015 00:15

Hej! Nu var det hur länge som helst sedan jag skrev här. Jag ber om ursäkt för det. :D Men jag har varit så upptagen. Och sen så har jag heller inte spelat SSO så mycket. Jag fick tvinga mig själv att göra alla juluppdragen. Sen har även SSO blivit väldigt laggigt helt plötsligt. Jag funderar på att ladda ner SSO igen, så det slutar att lagga.

 
Ja, jag tänkte gå upp i klocktornet. Men...o.o Och kolla på människan där! xD BUGG! 
Okej, men jag tänker bli aktiv här igen. Okej? :D Hejdå! Ha't bra! ;) 

 

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards