athenab

Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Dagens event med Alpha Kings

Av Athena Bluestreet - 9 november 2015 21:20

Hej hej! Athena här, som vanligt. xDD Men i alla fall, idag hade vi ett jättekul event med AK (Alpha Kings)! OMG, det var typ döcoolt! xD Var så himla taggad idag, du fattar inte hur taggad jag var. Och Felle (Felicia Winterfall, ägaren av CS) skötte det jättebra. Och det gjorde AK's ägare, Sabrina Shadowknight också. Så är riktigt nöjd med eventet idag. :D Här är några bilder:

       

Nej, vi stog INTE i kö HELA TIDEN. Men det var bara så svårt att ta bilder när vi red. ;) Fast det var svårt för mig hela tiden ändå...xD Asså, jag har säkert redan sagt det här men, innan jag skaffade SSO avskyrde jag verkligen hästar. Det fanns ingen mer som jag kände som avskyrde hästar lika mycket som jag. Dx Men sen när jag skaffade SSO började jag gilla hästar. Men jag rider dock inte. Men jag har funderat på om jag ska börja, men jag tror dock inte det. D:
Men hursomhelst, jag kan ju ingetning om dressyr så jag gjorde fel hela tiden, rätt så pinsamt faktiskt.   Btw, jag tror det där med tiderna fixar sig, skrev om det i mitt förra inlägg. :) Men imorgon kanske jag gör en liten video om vårat STORA/lilla event. ;) HAHA, nej men nu måste jag gå! Cya! ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Athena Bluestreet - 30 maj 2016 16:15

Hej! Skulle bara berätta att jag har bestämt mig för att sluta helt på SSO, kommer troligen aldrig tillbaka. ;) SSO har varit jättekul så länge jag gillade att spela det, men jag är inte hästintresserad. Vilket är en av anledningarna till varför ja...

Av Athena Bluestreet - 5 maj 2016 22:14

Heej! Nu var ju ett tag sedan, typ..o.o xDD Nej, men jag funderar på att sluta blogga..xDD För jag slutar ju att blogga hela tiden. Varför bloggar jag aldrig? Jo, det är dock inte så många som läser bloggen, och då känns det meningslöst att skriv...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 22:22

Hej! Just nu är jag väldigt upptagen. Det därför jag kommer skriva väldigt korta inlägg. "Men varför då?", tänker du. Jo, det är bara en jobbig grej i mitt liv som händer nu. Detta är något privat, så jag tänker inte säga det.  Men jag ska försöka at...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 00:14


Hej, jag vet att jag missade att skriva igår. Men jag orkade bara inte. Min dator KRÅNGLADE HELA TIDEN. Sa jag hann typ inte ens att vara med på eventet. Var bara med typ 5-10 min. Dx Och jag hann knappast vara med på dagens heller. För jag var bara ...

Av Athena Bluestreet - 8 november 2015 20:17


Hej, idag var det mitt första klubbmöte ever med CS (Cometa Stars), det var dock väldigt kort idag. Felicia Winterfall (ägaren av klubben) var dock tvungen att gå. MEN, hon hann att säga att imorgon ska vi ha ett event med Alpha Kings! OMG! Är jättet...

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards