athenab

Alla inlägg under maj 2016

Av Athena Bluestreet - 30 maj 2016 16:15

Hej! Skulle bara berätta att jag har bestämt mig för att sluta helt på SSO, kommer troligen aldrig tillbaka. ;)

SSO har varit jättekul så länge jag gillade att spela det, men jag är inte hästintresserad. Vilket är en av anledningarna till varför jag slutar. Jag gillar inte hästar. Jag tycker dom är sjukt läskiga och irreterande. Och så spelar jag SSO som handlar om hur mycket man älskar sina hästar..O.O Där blev det fel, eller hur? 

En annan anledning är att jag tycker SSO har börjat bli lite barnsligt. Kanske låter jättefel? Mm...Men så tycker jag helt enkelt. Jag ska sluta spela helt enkelt. Jag ska inte bara sluta med SSO, utan även andra spel. Det enda som jag tror jag kommer spela är Minecraft. Inget annat. Dx Dessutom måste jag fokusera mer på skolan, så det är en annan anledning det med.

Och om jag ska få hinna med mitt videoredigerings-intresse, kan jag inte sitta och spela ett larvigt hästspel.  Dom orden visste jag redan att jag skulle säga när jag skaffade SSO. 

Men aa, hejdå! Sista inlägget för mig, troligen. :)

HEJDÅ! Kommer sakna min blogg! <3

PS. Är verkligen nöjd med min tid här på SSO. Här är bilder från mitt härliga äventyr...  

Dagen då jag kom in i dinodalen. :)


Bild när jag varit uppe hela natten och spelat SSO, då fick jag se den vackra gryningen. :)

             

Av Athena Bluestreet - 5 maj 2016 22:14

Heej! Nu var ju ett tag sedan, typ..o.o xDD

Nej, men jag funderar på att sluta blogga..xDD För jag slutar ju att blogga hela tiden.

Varför bloggar jag aldrig? Jo, det är dock inte så många som läser bloggen, och då känns det meningslöst att skriva och sådant. 

Men den stora frågan är..VAD HAR HÄNT MEDANS JAG VARIT BORTA? 

Här kommer en "Vad-har-hänt-medans-Athena-varit-borta-Lista" (xDD)...

 

1. Jag började hata SSO igen. :o

 

2. Efter 2 månaders inaktivetet på SSO, upplöstes Cometa Stars. :c

 

3. Jag slutade spela igen. Dx

 

4. Jag började spela lite igen..:DD

 

5. Jag slutade igen..o.o

 

6. Jag började spela igen! :DD

 

7. Jag gick med i en klubb med namnet Ocean Wings.

 

8. Jag var väldigt aktiv i OW, men jag lämnade för att skaffa klubb med en kompis. :c

 

9. Ocean Wings upplöstes..:c

 

10. Jag skaffade egen klubb med min kompis ju, Crystal Sharks.

 

11. Jag upplöste Crystal Sharks, då vi ändå inte hade några medlemmar (vi hade inte bjudit in någon). Jag blev trött på att ha egen klubb efter en vecka, typ. Dx Och den blev 1, 5 veckor, tror jag. O.O

 

12. Jag gick med i Freja Younglund's klubb Steel Rockets. 

 

13. Jag blev delägare av Steel Rockets samma kväll som jag gick med.

 

14. Jag hjälpte Steel Rockets jättemycket, jag skapade t.ex, 2 hemsidor till den.

 

15. Jag lämnade Steel Rockets..:c Somsagt, att vara ägare av en klubb är inte min grej. Jag är jättebra på det, men det är inte kul, enligt mig. Dx

 

16. Jag lämnade Steel Rockets eftersom att jag skulle gå med i Christelle Darkside's klubb (Misty Tails). Jag var medlem i MT några timmar.

 

17. Jag var bara med i Misty tails i några timmar eftersom Christelle blev hackad och någon upplöste klubben. :'( 

 

18. Den nya ägaren av MT gav sig, och tänkte ge Christelle namnet, men någon snabbis tog det. Tänker inte nämna namn. :x

 

19. Den nya ägaren vägrar ge tillbaka namnet, då hon är en kämpe. Dx

 

20. Ägaren säger att hon tänker upplösa klubben, snart, efter att hon gjort något. 
Tänker inte förklara så väl, då detta bör vara lite hemligt. :)

 

Jaja, det där var min lista i alla fall! 

Enligt mig blev detta ett hyfsat långt inlägg och jag tänker avsluta här. :P

Så...ses!  Ha en trevlig helgdag! ;)

 
PS. HAR BYTT UTSÈENDE, KAN VISA I NÄSTA INLÄGG OM 100 år, då har jag säkert ett nytt, men ändå..xDD

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards