athenab

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 23:29

Jaha! Då hände det igen, och hej!
Nej men, jag slog ett till rekord från mig själv. :D

 

Här är jag och Goldie i ridhuset.

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 23:23

Heej! Jaha, säger jag bara. Jag körde Paulinas bana "Andra hållet också", tror jag den heter. Men så fick jag "personligt bästa"! Och jag som till och med körde med Goldie.

Hon är ju bara i level 11. O.O
Aja, ha det bra!
   

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 22:52

Tjena! xD Just nu levlar jag min häst Goldie (Goldnova), en nordsvensk.

Jag behöver Goldie på onsdag då dinodalen kommer ju! Jag längtar så mycket! Jag ska undersöka området som en idiot när det öppnar! xD

Ha det bra! Eller vänta! Jag glömde en sak! Jag har ju nyligen bytt hår, jag är blond nu. Jag hade det håret redan när jag var nybörjare. Det har alltid varit "Athenas hår".
Så jag bestämde mig att ha det håret igen nu när jag rider in till Dinodalen. 
Men det var i alla fall vad jag hade tänkt att skriva.

Ha det bra!!! :D

  

Jag och Goldie, med mitt nya hår! :D 

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 22:20

   

Yay!

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 22:04

Hej! Nu kan jag äntligen logga in! Mot star stable online! xD

   

Men vi syns sen. ;) Ha det as bra!  

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 20:56

Efter typ 2 timmar kan jag logga in! Puh...
Men jag ska inte riktigt logga in nu! Jag orkar inte. ._. 
Jag får göra det sen! ;)

Men vad tycker du om min nya design?
Jag gillar den! :D

Men nu gick det inte att logga in på sso! 

Jag har för dåligt internet. Gaah! Men jag kan i alla fall vara inne på "safari".   

Tur det! Men så länge får du väl kolla in min nya design! ;)

Hejdå! :D

Va?

Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 19:41

Heeej! Jag skrev ett inlägg för cirka 5 sekunder sen! xD
Men jag tänkte precis ta lite bilder på sso, skulle ju fixa designen. Men detta hände när jag skulle logga in...

  
Hoppas det här fixar sig snart. 

Så länge får du ha det så bra! :D 

 


Av Athena Bluestreet - 15 november 2014 19:34

Hej! Idag är det disko i fort pinta.  Det är ju varje fredag och lördag. Jag älskar diskot. Det är kul att hitta vänner där, och ta bilder! 

Här är en "fail-bild" jag tog igårkväll på mig själv! xD

   

Det ser ut som att jag har fått ont i foten! xD
Just det! Just nu är ju inte designen speciellt snygg. Men jag ska fixa det nu! 
Ha det bra. 

Annat · Fail
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards