athenab

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Morgon

Av Athena Bluestreet - 23 november 2014 07:23

Heej! Idag vaknade jag väldigt tidigt, för att vara jag. Jag gick in på SSO efter en stund. Jag ville värkligen se gryningen. Ganska härligt faktiskt.

 

Det är väldigt vackert att se solen lysa bakom träden. "En ny dag är här" säger det mig.
Men så hittade jag något konstigt faktiskt.

 

Det är dock VÄLDIGT svårt att se på den här bilden. Vänta! Jag ska fixa så att du kan se "felet".

 

Oj! FAAAIL! Det är något blått runt min text. O.O Jag hoppas det duger ändå. :)
Men om du kollar riktigt noga ser du någon dimma eller något. Nu undrar du säkert varför jag gör en sådan stor grej över det här. Men det ska jag allt visa dig...

 

 

Ser ni hur vatten ser ut för oss som använder oss av MAC? D:
I Dinodalen ser vattnet ut som för gammal mjölk, eller något. Och i övriga områden ser det ut som att vi har tagit vatten ifrån Hawaii, typ. D:

Så det MÅSTE fixas! Det ser jättekonstigt ut och ja, väldigt FULT. 

Men i alla fall, jag var tvungen att njuta av den varma luften. Jag har ju spenderat hela dagarna i Dinodalen. Jag har även varit LITE i SGB och GÅD. Men det var vääääldigt liiiite! xD Så jag satte mig på en bänk och kände lukten av rosor och värme. :D

 
Fast jag hade kanske lite för varma kläder på mig. 

 

Sedan sa jag till mig själv att jag skulle klara mig EN dag utan stallhjälp. För mig låter det helt omöjligt, men jag gjorde ett försök.

 

Jag började med Goldie. Hon var värkligen törstig stackarn!

 

Sen var det Sophies tur. Hon var väldigt smutsig.

 

Sen var det lille Jumpies tur. Han fick morötter, hans favorit!

 

Sedan var det Fias tur. Hon var visst lite dyster idag.

 

Och YAY! Jag klarade mitt uppdrag! xD 

 

Men nu är det dags för lite saftigt SPOIL!

 

Kallterna, ja, jag sa Kallterna. Ett folk högt upp i bergen har vi hört. Väldigt blyga och ovanliga.

Jag har för mig att det är här folket håller till...

 





Här under ser vi Kallterna. Dom är ett mycket gammalt folk som vi kommer komma i kontakt med på onsdag.   

Vi ser att dom är lite speciella. Dom är t.ex vita i ansiktet.

Mer fick vi dock inte veta om Kallterna, typ.

 

 

 

Nu är det inte SPOILIGT MER! :)

Vi fick veta att FJORDINGARNA kommer den 10:e december. Jag ska köpa den gråa fjordingen, tror jag. xD

 

Visst är den vacker? Hoppas den snart står i mitt stall. :)
 
Den beiga (har aldrig skrivit beige förut, så det kan dock vara felstavat) är också väldigt vacker. Men dock är det inte den jag tänker köpa. Men, ha det bra! :D

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Athena Bluestreet - 30 maj 2016 16:15

Hej! Skulle bara berätta att jag har bestämt mig för att sluta helt på SSO, kommer troligen aldrig tillbaka. ;) SSO har varit jättekul så länge jag gillade att spela det, men jag är inte hästintresserad. Vilket är en av anledningarna till varför ja...

Av Athena Bluestreet - 5 maj 2016 22:14

Heej! Nu var ju ett tag sedan, typ..o.o xDD Nej, men jag funderar på att sluta blogga..xDD För jag slutar ju att blogga hela tiden. Varför bloggar jag aldrig? Jo, det är dock inte så många som läser bloggen, och då känns det meningslöst att skriv...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 22:22

Hej! Just nu är jag väldigt upptagen. Det därför jag kommer skriva väldigt korta inlägg. "Men varför då?", tänker du. Jo, det är bara en jobbig grej i mitt liv som händer nu. Detta är något privat, så jag tänker inte säga det.  Men jag ska försöka at...

Av Athena Bluestreet - 12 november 2015 00:14


Hej, jag vet att jag missade att skriva igår. Men jag orkade bara inte. Min dator KRÅNGLADE HELA TIDEN. Sa jag hann typ inte ens att vara med på eventet. Var bara med typ 5-10 min. Dx Och jag hann knappast vara med på dagens heller. För jag var bara ...

Av Athena Bluestreet - 9 november 2015 21:20

Hej hej! Athena här, som vanligt. xDD Men i alla fall, idag hade vi ett jättekul event med AK (Alpha Kings)! OMG, det var typ döcoolt! xD Var så himla taggad idag, du fattar inte hur taggad jag var. Och Felle (Felicia Winterfall, ägaren av CS) skötte...

Presentation

Hej hej! Jag heter Athena på ett spel som kallas Star Stable Online. :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Spinning Frozen Snowflake
Purple Fire Pointer
White Fire Pointer
Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards